HOME
Tarieven
Zo werkt het
Vragen (FAQ)

English, Deutsch,
Español, Arab, Italiano

Storing melden
Kontakt

Krijg onze tarieflijst gratis thuisgestuurd
TeleDiscount Banners

Voorwaarden

 Telediscount nieuws 
Wil je weten wanneer jouw favoriete land in de aanbieding is? Vul je emailadres in voor onze gratis nieuwsbrief!


Print deze pagina



 

Hoe betaal ik voor jullie diensten?
Je krijgt van ons GEEN rekening. Je betaalt nl. via je normale telefoonrekening van de KPN. De kosten voor het gebruik van onze toegangsnummers vind je terug onder het kopje 090x-Servicenummers.
Betaal ik ook bij in-gesprek?
Ja. Omdat we gebruik maken van 090x-nummers, betaal je zodra je kontakt hebt met ons systeem, maar wel pas ná de tariefmelding. Probeer zo mogelijk af te spreken wanneer je gaat bellen.
Krijg ik een aparte rekening thuisgestuurd?
Nee, je ontvangt van Telediscount géén rekening. Alle kosten voor gesprekken over onze lijnen vind je terug op je normale (KPN, UPC of Twinner) rekening onder het kopje informatie/service nummers. In het 090X-tarief zijn alle verbindingskosten al verwerkt.
Je kunt van ons ook géén gespecificeerde rekening thuisgestuurd krijgen. Technisch is dat helaas niet mogelijk. Vraag bij KPN\UPC\Twinner een gespecificeerde telefoonrekening aan om alle 090X-kosten voortaan per toegangsnummer op je nota uitgesplitst te zien.
Ik wil een gespecificeerde rekening thuisgestuurd krijgen, kan dat?
Nee, Telediscount verstuurt géén rekeningen. Ook niet op op verzoek. Alle kosten voor het bellen naar onze nummers worden door de KPN\UPC\TWinner afgerekend via je normale nota onder het kopje service/informatienummers.
Om deze kosten gesplitst per 090x-nummer te zien, dien je een gespecificeerde rekening aan te vragen bij KPN.
Ik wil via een GSM naar het buitenland bellen, kan dat?
Betaal ik meer als ik met een GSM van jullie nummers gebruik maak?
Hebben jullie een minimum per maand?
Nee. Al bel je voor een dubbeltje per maand, het maakt bij TeleDiscount niets uit hoeveel je belt.
Moet ik me aanmelden of afmelden?
Nee, je hoeft je bij ons niet aan te melden; je betaalt ook GEEN abonnementskosten. Afmelden is ook niet nodig; als je niet meer belt ben je tot niks verplicht.
Moet ik de 090x-kosten bij de tarieven van de desbetreffende land optellen?
Nee, je betaalt alleen het tarief dat je in de lijst achter het 090x-nummer ziet staan. Alle verdere verbindingskosten zijn hierin opgenomen, ook de BTW. Onze unieke, gratis tariefmelding voorkomt verrassingen.
Ik heb een vraag over jullie starttik
Ik heb een vraag over de BTW
Omdat TeleDiscount ook voor particulieren bedoeld is, zijn we verplicht de tarieven inclusief BTW te vermelden. Alle tarieven die je ziet op onze website zijn dus consumentenprijzen, dus INCLUSIEF 19% BTW.
Als je de Telediscount-gesprekken (onder het kopje "servicenummers") op je (KPN) telefoonrekening bekijkt, zie je de kosten in eerste instantie exclusief BTW. Aan het eind van de factuuur wordt over het totaal van de rekening pas de BTW geheven.
Betaal ik per minuut of per gebelde seconde?
Je gesprek wordt tot op de sekonde nauwkeurig afgerekend. Je betaalt dus geen cent te veel!
Hoeveel kost bellen naar...?
Kijk in de tarieflijst en zoek naar de bestemming die je wilt bellen. Achter het land staat het tarief in eurocent per minuut. Dit 090X-tarief is inklusief alles: Verbindingskosten, BTW, alles! Het enige dat daar nog bijkomt is een starttik (3,5 cent voor 1** nummers, alle overige nummers 4,5 cent). Voor ieder gesprek hoor je bovendien een tariefmelding. Zo weet je altijd wat het gesprek kost! Bel je met een mobiele telefoon? Hou er rekening mee dat mobiele operators (Als Vodafone, T-mobile enz..) vaak extra verbindingskosten rekenen voor het bellen naar 0900-nummers (zoals OV-Reisinformatie en dus ook de TeleDiscount toegangsnummers). Deze kosten verschillen per provider en abonnement en gaat geheel buiten TeleDiscount om. Klik hier voor meer info.
Als jullie geen rekeningen sturen, hoe komen jullie dan aan je geld?
Aardig dat je dat vraagt :) TeleDiscount ontvangt van de KPN een gedeelte van de kosten die jij betaalt voor het bellen naar onze toegangsnummers. Van deze afdracht betalen wij de internationale gesprekskosten en blijft er ook nog een klein gedeelte over voor onszelf...
Kan ik ook vanuit een telefooncel via Telediscount bellen?
Ja, dat is wel mogelijk, maar niet erg voordelig! KPN (maar ook Telfort) brengt voor het bellen van 090x-nummers vanuit de telefooncel een starttarief van maar liefst 1,13 Euro plus 0,11 Euro per 8 sec. in rekening. Bellen via Telediscount is dus het voordeligst vanaf een vast toestel!
Waarom is TeleDiscount zo goedkoop?
Dit komt omdat bij ons alles automatisch gaat. Wij hebben geen telefonische Helpdesk, versturen geen rekeningen en hebben zo min mogelijk mensen in dienst. Door deze kostenbesparingen kunnen we onze belachelijk lage tarieven hanteren.
Ik wil jullie graag persoonlijk spreken.
Om efficient en vooral goedkoop te werken, hebben we bewust gekozen om niet telefonisch bereikbaar te zijn. Je kunt onze klantenservice bereiken via deze formulieren. Als je je gegevens zo zorgvuldig mogelijk invult, zal (wanneer nodig) één van onze medewerkers zo snel mogelijk kontakt met je opnemen.
Ik belde altijd via een andere carrier selectie bedrijf (Tele2/Scarlet/etc). Kan ik dan ook van jullie dienst gebruik maken?
Ja, dat kan. Toets de Telediscount-toegangsnummers in zonder de code (1601/1650/etc) en je belt automatisch tegen onze supervoordelige tarieven
Ik ben aangesloten bij Tele2 Preselect/OneTel Spaarstand. Kan ik dan ook nog via TeleDiscount bellen?
Ja, abonnees van Tele2/Onetel kunnen zonder problemen van onze (véél) goedkopere tarieven profiteren! Gewoon onze 090x-toegangsnummers voor het gesprek draaien, en je belt automatisch tegen de superlage TeleDiscount tarieven!
Ik heb een KPN Belbudget/Belplus abonnement... kan ik evengoed van jullie diensten gebruik maken?
Ja, je kunt met iedere abonnementsvorm van KPN bellen met onze toegangsnummers. Zorg er wel voor dat je geen 090x-blokkade op je abonnement hebt in laten stellen
Ik ben abonnee van Priority/UPC of Twinner, kan ik ook met jullie bellen?
Geen probleem! Gewoon onze 090x-toegangsnummers voor het gesprek draaien, en je belt automatisch tegen de superlage TeleDiscount tarieven.
Waarom verandert het inbelnummer van land X ineens?
Groothandelsprijzen op de telecommarkt kunnen per dag verschillen. Prijsvoordeeltjes die wij loskrijgen, zie je ook meteen in de tarieven terug. Onze klanten kunnen dan van dit lage tarief profiteren door het nieuwe inbelnummer te gebruiken.

Het kan zijn dat je kennis hebt gemaakt met TeleDiscount door zo'n aktie. Onze "normale" tarieven zijn al hartstikke laag, maar regelmatig hebben we dus ook nog eens akties waarmee we landen helemáál voor een prikkie aanbieden.

Wil je altijd als eerste weten welke landen in de aanbieding zijn, geef je dan op voor de gratis nieuwbrief!
Hebben jullie nog tips?
Hier komen ze:
Als je een nummer intoetst, sluit dan af met een hekje (#). Vind je het bellen te lang duren, toets dan een "9". Je komt dan terug in het Hoofdmenu; Is het nummer dat je belt in gesprek, krijg je nu een "Herhalingsmogelijkheid" (erg makkelijk!)
Ik wil geen mailings meer ontvangen, kunnen jullie mijn emailadres verwijderen?
Als je onze nieuwsbrieven niet meer wilt ontvangen, klik hier en vul het emailadres in dat je van de lijst wilt verwijderen

Telediscount tarieven (26.10.14)
Kies een bestemming:

Naar vaste telefoons
 cpm
Via toegangsnummer

Naar mobiele telefoons
 cpm
Via toegangsnummer

Hey Telediscount! Mijn vriendin woont in Hongarije. Dankzij jullie is m'n rekening door 8 gedeeld! Jah... jah... dat noem ik nog eens voordeel... :)) Keep up the good work!
Job
meer>>  

Ook iets leuks aan ons te melden? Klik hier!

Google

Search WWW
Search Telediscount

Beluister de Telediscount radiospot!


© 1998 - 2014 Telediscount bv | Alle rechten voorbehouden | Home | Tarieven | Kontakt |